Hoe kom ik er achter of mijn vakantie uren worden berekend aan de hand van gewerkte uren of aan de hand van contract uren?

Ik heb een contract voor 32 uur (128 per periode van 4 weken)
Maar ik werk gemiddeld 20 uur per week.

Hoe worden nijn vakantie uren opgebouwd? Is dat per contract of per gewerkt uur.

Ik werk in de particuliere beveiliging.

Antwoorden (1)

Het beste is om contact op te nemen met je werkgever. Zij kunnen je precies vertellen hoe je vakantie uren worden berekend. Als je een arbeidsovereenkomst hebt, kun je ook daar kijken of er iets staat over de berekening van je vakantie uren.
Bronnen:
5 maanden geleden