Waar kan ik mijn jaaropgaven en salarisstroken opvragen?

Ik heb de salarisstroken en jaaropgaven van de afgelopen 3 jaar NODIG. Waar kan ik de opvragen? Belastingdienst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
94.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij je (oude) werkgever
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet voor niets he, dat op de jaaropgaven staat: Bewaar deze GOED! Een replica wordt niet verstrekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter nog, deze hoor je eigenlijk 5 jaar te bewaren ;)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb de salarisstroken en jaaropgaven van de afgelopen 3 jaar NODIG. Waar kan ik de opvragen? Belastingdienst?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb de salarisstroken en jaaropgaven van de afgelopen 3 jaar NODIG. Waar kan ik de opvragen? Belastingdienst?

Antwoorden (3)

Bij je (oude) werkgever.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geluk hebt. Maar jaaropgaven hoeft die niet te verstrekken.
Bij je werkgever ! Waar je toen werkzaam was . Hij is verplicht je zeg nu een te geven over het afgelopen jaar 2012 straks zo einde Vd maand of feb . Maar z'n verplichting gaat niet verder terug :( je hebt zelf bewaar plicht . Dus die Vd voorgaande jaren moet je hebben op ge borgen .neem contact op met de loon administratie van je werk gever ('s ) dan vriendelijk verzoeken dan als je nog in het systeem staat is het vaak nog mogelijk . Heb je het nodig voor zeg een uitkering of een UWV situatie dan laat je dat mooi hun op vragen . Is het een kleine werkgever vraag anders direct aan de firma die dat verzorgd .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een vriendelijke (ex) werkgever hebt zou je het ze kunnen vragen. Echter zijn ze dat niet verplicht.
Het bewaren van jaaropgaves (worden doorgaans maar 1 x verstrekt door de werkgever) en je loonstroken is je eigen verantwoordelijkheid.
Voortaan dus je administratie beter op orde houden.