Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zit het met vakanties en extra's als dierentuinverzorger?

De vraag is: Hoe zit het met vakanties en extra's als je een dierenverzorger bent in een dierentuin... Ik moet dit weten voor mijn portofolio voor school die ik dinsdag 16 september moet inleveren... Maar ik kan het nergens vinden..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
820

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op deze website http://www.nationaleberoepengids.nl/Dierverzorger vind je onderstaande informatie, waarmee een deel van je vraag kan worden beantwoord. Over vakanties vond ik op die website helaas geen informatie:

"Arbeidsvoorwaarden dierverzorger

Een indicatie van het salaris van een starter is € 1560. Als je meer ervaring hebt opgedaan als Dierverzorger kan dat oplopen tot ongeveer € 2750. Het uiteindelijke salaris van een Dierverzorger hangt af van de werkgever, sector en precieze functieinhoud. Heb je bijvoorbeeld meer verantwoordelijkheden en heb je minder sturing nodig in je werk, dan zal je waarschijnlijk meer verdienen.

In de sector is het niet gebruikelijk om bijvoorbeeld een bonus of 13de maand te krijgen. Een reiskostenvergoeding is geen vaste voorwaarde, maar is afhankelijk van de werkgever bespreekbaar."
(Lees meer...)
Antoni
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel!! hier heb ik veel aan! nu kan ik eindelijk verder. dankje dankje dankje!
Antoni
9 jaar geleden
Graag gedaan!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding