wat moet je kunnen om bij de mediamarkt bijvoorbeeld te kunnen werken?

moet je hiervoor een opleiding of certificaat of iets hebben? heb het over parttime

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar geeft mediamarkt zelf al enigzins antwoord op in hun vacatures:
http://www.werkenbijmediamarkt.nl

Het beste antwoord

op "werkenbijmediamarkt.nl" staan alle functies + eisen

Je kunt daar inzoomen op functie, regio en vestiging.
Het valt mij op dat zelfs voor de simpelste functie ze al "MBO werk en denkniveau" vragen > als je dat daadwerkelijk hebt afgerond ben je minimaal 20-21 jaar oud.

Het lijkt me sterk dat er geen jongere weekend/vakantiekrachten rondlopen.
Volgens mij is commercieele drive (scoren/target) belangrijker dan je opleiding.
Ik vind het altijd een enorme herrie overal in de mediamarkt ....

succes