Is er iemand of een site waar ik terecht kan om werk in Khartoum de hoofstad van Soedan te vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor soort werk denk je aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag in de richting van:
administratie/bank/management/hrm/marketing.. Ook het liefst een bedrijf waar ik alleen Arabisch of Nederlands hoef te spreken, maar als dit niet kan dan maakt het niet uit..

Antwoorden (1)

Dit soort sites.
http://www.learn4good.com/jobs/language/english/list/country/sudan/