Kan ik op mijn 18 jaar vakantiewerk doen voor Jetair als cabin crew member en terwijl ik nog studeer?

Ik ben bijna 18 jaar ,ik studeer nog steeds en ga nu naar het 6de middelbaar (nog geen diploma) Mijn vraag is dat ik in 2015 (18 jaar bijna 19jaar) vakantiewerk kan doen in Zaventem. Ik heb opgezocht maar vond niks duidelijk. Of moet ik eerst afstuderen en een diploma hebben? Ik heb geprobeert om de e-mail adres te zoeken maar vond niks. Iemand dat me kan helpen aub?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Dit zijn de eisen van JetAir:

-Je bent vlot drietalig Nl/Fr/Eng.
-Je bent serviceminded en werkt graag met mensen.
-Je hebt een verzorgd voorkomen.
-Je handelt kalm en efficiënt in moeilijke situaties.
-Je bent vriendelijk en zorgzaam.
-Je bent een flexibele teamplayer.

Verder moet je minimaal een HAVO of MBO4 afgerond hebben, je moet een diploma kunnen overhandigen tijdens je sollicitatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus als ik het begrijp ,"niet" en hoe zit het met "junior cabin crew member"?