Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag een mobiliteitsvergoeding gebaseerd zijn op de -7 uren van mijn minmax contract als ik de afgelopen 5 jaar gemiddeld 40 p/w uur heb gewerkt?

Toegevoegd na 3 minuten:
Hallo,

Ik werk nu 5 jaar bij in de jeugdhulpverlening als pedagosisch medewerker en heb in deze tijd vele verschillende contracten gehad maar momenteel en hoofdzakelijk een min/max contract van 7/32.
Nu gaan ze bezuinigen en ben ik als boventallig bevonden. Ik krijg de mogelijkheid gebruik te maken van een mobiliteitspakket bestaande uit:

* vrijstelling van werk per 1 september 2014 gedurende de voor u geldende opzegtermijn (afhankelijk van dienstjaren)
* mobiliteitsvergoeding van 4000 euro bruto naar rato van de omvang van uw dienstverband
* 2 maandsalarissen (bruto uitgekeerd bij afrekening)
* afhankelijk van uw persoonlijke situatie, recht op ww

Dit klinkt allemaal mooi maar de mobiliteitsvergoeding en de maandsalarissen worden berekend over de 7 min uren van mijn contract terwijl ik in de afgelopen 5 jaar gemiddeld 40 uur per week heb gewerkt.

Mijn vraag is: mag/kan dit zomaar?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee.

Gelet op de extreem lange duur is er duidelijk geen sprake van tijdelijke vervanging (als gevolg van ziekte of zwangerschap van een collega bijvoorbeeld), en dus is er van rechtswege gewoon een dienstverband van 40 uur, met alle daar bijbehorende rechten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding