Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kijk ik (misschien anderen ook) tussen 3 en 4 uur vaker op de klok dan tussen 10 en 11 uur?

edit: op het werk

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
894

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

omdat je tussen 10 en 11 net begonnen bent met werken (normaal gesproken)

En tussen 3 en 4 ben je bijna klaar met werken en lijkt de tijd dus langzamer te gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

's ochtends, 's avonds, 's middags of 's nachts?
Op je werk of thuis?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het bijna tijd is voor cup-a-soup. 's-Morgens heb je nog de energie om aan het werk te blijven, de tijd lijkt dan ook sneller te gaan. 's-Middags ben je een beetje gaar van de werkdag en wil je naar huis. Onbewust kijk je dan vaker hoe laat het is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zit je al meer af te tellen naar het einde van de dag en ben je al iets wakkerder om steeds te kunnen kijken. Tussen 10 en 11 slaap je nog stiekem een beetje. (in mijn geval)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
's ochtends ben je net begonnen en 's middags ben je al lang bezig en heb je geen zin meer en verveel je je of wil je weg en dan ga je op de klok kijken :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is een subjectieve waarneming gedaan door jezelf. Het hoeft dus helemaal niet zo te zijn wat je beweert. Alleen al doordat je denkt dat je op bepaalde tijden meer op de klok kijkt zal je "klokkijkgedrag" verandderen.
De enige juiste manier om zoiets te meten is dit te meten bij een persoon die niet weet dat hij/zij gecontroleerd wordt op zijn/haar klokkijkgedrag.

Conclusie: ik kan je geen juist antwoord geven op deze vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heeft met het suikergehalte in je bloedspiegel te maken. 's morgens dapper geconcentreerd aan het werk. 'smiddags al een beetje vermoeid of opgejut door een deathline.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding