Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je je het beste voorbereiden op een solicitatiegesprek bij de ah?

Ik ben 15 en heb binnekort een solicitatiegesprek bij de ah als vakkenvuller, waar moet ik op letten? Wat zullen ze aan mij vragen? Wat moet ik meenemen? En hoe kan ik me voorbereiden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
979

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als je er een beetje redelijk uitziet nemen ze je wel aan, netjes praten, zij stellen de vragen wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat er gevraagd wordt verschilt per persoon die het gesprek doet (TL/SM).

Ze zullen in ieder geval wel vragen naar welke school je gaat, wanneer je beschikbaar bent en wanneer je les hebt. (beschikbaar zijn en vrij van school hebben is wat anders)

Neem daarom dus je rooster mee en wees gewoon jezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sollicitatie bij een bedrijf als AH is vrij gemakkelijk.
Het gaat ze erom dat je jong (lees goedkoop) bent.

Ze zullen je enkel vragen hoeveel uur in de week je kunt werken en wat voor baantjes je nog meer hebt gedaan.
Je kunt een C.V meenemen, voor zover je er eentje op hebt gebouwd. Verder gewoon een beetje gemotiveerd en spontaan over komen en de baan is voor jou.
Geen zorgen, het stelt echt niets voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk bij ah als teamleider. Eerste indruk en je houding is heel belangrijk. Voor de rest zal je standaardvragen krijgen zoals: waarom wil je werken bij ah, goede en slechte eigenschappen etc. Zorg dat je er verzorgd uitziet en heb je mondje bij je, dan zou het gewoon goed moeten komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk voor tips op http://www.beaks.nl/sollicitatiegesprek/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding