Zijn er bedrijven/websites waarbij je geld kan verdienen door te breien of haken?

Ik ben een arme student die veel reist en ik hou van breien en haken. Daarom leek het mij leuk om in al die tijd dat ik reis mezelf nuttig te maken en een zakcentje te verdienen. Weet iemand websites of bedrijven waarvoor dat kan? Soms hoor je wel eens dat je van die zelf-maak-pakketjes thuisgestuurd krijgt die je dan in elkaar zet en weer terugstuurt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom doe je dit niet voor een goed doel? Je verdiend er dan geen cent aan, maar maakt zoveel baby's en ouders er blij mee.
http://www.earlybirdsfotografie.nl/haken-voor-prematuur-kindjes/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is een sociaal project in Rotterdam om te handwerken, breien daar weet ik zo de naam erniet van. Bij een brei, handwerk winkel vragen ze wel eens voor modellen te breien, maar je krijgt er niet veel voor. Heb je wel eens gebreiden voor je vrienden?

Het beste antwoord

Je kunt je eigen Etsy winkeltje maken: http://www.etsy.com/
Dan kun je je eigengemaakte dingen aanbieden aan andere mensen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb er overna gedacht voor mezelf te werken maar dan ben ik meer tijd en energie kwijt aan patronen zoeken, garen kopen en mijn producten proberen te verkopen dan dat ik haak. Het leek me zo ideaal dat je thuis alles krijgt, je het in de trein in elkaar zet en dan alles weer opstuurt. Intussen neem ik wel opdrachten van familie en vrienden aan natuurlijk :)