Welke beroepen verdienen nog meer absurbt goed zoals onderwaterlasser en ''aflegger''?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kom je er bij dat aflegger zo goed verdient?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad is een 40K job. Als je al het goud laat zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sprak mijn neef vandaag en die verteld over dat een goede vriend van hem dat heeft gedaan als vakantiebaantje omdat het rete goed verdiende. Dus daarom ging ik daar al van uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het valt mij wel op dat ieder antwoord tot nu toe een - heeft gekregen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jeroen1962 Als 40k al absurd goed verdienen is, dan wordt dit een lange lijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aflegger is gewoon salarisschaal 3 volgends de CAO uitvaart ; daar begin je met ongeveer 1400 bruto per maand, dus beslist geen topjob.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedzo jeroen . 40 K is idd absurd goed want het is bovenmodaal.

Antwoorden (13)

IT specialist kan ook rekenen op een mooie cent en anders CO van een grote organisatie als Philips of Shell, die zijn ook niet onbemiddeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderwateraflegger is een zeer goed betaald beroep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Profvoetballer, tv presentator, radio DJ
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mathijs van Nieuwkerk doet een tonnetje of 4 per jaar. Is toch ruim 2,2 x de Bakenende norm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.Layout tekenaar voor de installaties van het buizenstelsel voor petroleumraffinaderijen. 2. Occulist-specialisatie katarakt operaties 3.M&A (mergers and acquisitions bij beursgenoteerde firma's) 4 Partners bij grote advokatenassociaties 5. Senior Partners bij audit companies
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pornoster voor absurde fantasieën, verdient echt ontzettend goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een voetballer van wereldklasse !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezagvoerder van een Boeing 747!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
krab visser in de baringszee... helaas ook zeer gevaarlijk, koud en heel maar dan ook heeeel hard werken.
Leuk om naar te kijken vanuit mijn luie stoel, maar om het zelf te gaan doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je nu de Beringzee of de Barentszee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat maakt het nu uit in welke zee? je weet toch welke ik bedoel... Ik ben er in iedergeval nog nooit geweest anders had ik het zeker geweten. Maar om nu gelijk mijn antwoord als min te bestempelen... beetje sneu... het verdient toch goed, meer als een onderwaterlasser volgensmij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ho Carina, ik heb je geen min gegeven hoor, dat was iemand anders. Een min geef ik alleen maar als een antwoord echt complete onzin is en dat is hier niet het geval.
En nee, ik weet niet welke zee je bedoelt, omdat het twee verschillende zeeen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het spijt mij dan, zo wat het ook niet helemaal bedoeld hoor. Volgensmij was het ook de beringszee... heel koud in iedergeval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is de bering zee en deadliest catch is nu elke avond te zien op discovery
Drugsdealer
Fraudeur
(oftewel: Crimineel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aannemer in de wegenbouw, de bedragen die daar voorbij vliegen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat hier in de regio erg populair is bij mannen omdat het zo goed verdient EN leuke secundaire arbeidsvoorwaarden heeft op het gebied van gratis vlees meenemen, is het werken bij het slachthuis.
Het werk is echter ZO vies en ZO zwaar, dat een hoop jongens al snel de pijp aan maarten geven en een minder lucratief maar schoner en lichter baantje gaan zoeken.
Hoeveel het precies verdient moet ik je overigens schuldig blijven, maar voor die sector (ongeschoold werk) bovengemiddeld en zelfs rond modaal. Maar daar moet je dus wel wat voor doen. Je opleiding afmaken is vermoedelijk verstandiger.

Het schoonmaken van ketels in de haven /industriegebied (olie vermoedelijk) schijnt ook leuk te verdienen (zelfde verhaal ; voor die doelgroep), maar dan voornamelijk vanwege het gevarengeld.