Wanneer mag je zelf bellen voor de uitkomst van een sollicitatiegesprek?

Ik zou vandaag Uiterlijk om 16.30 telefoon krijgen over de uitslag. Kan ik nu zelf bellen? moet ik wachten? Wat schrijft de etiquette voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"concurrentie" bestaat uit bekenden en ook de werkgever is bekend. Dramk niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al'S de afspraak is 16.30 u uiterlijk krijg je een reactie, dan zou ik zeker bellen. Door allerlei redenen kan het zijn dat men is vergeten je te bellen. Dus doen is een teken van interesse en geen zwakte.
ronron1212
10 jaar geleden
gspendel misschien hebben ze nog niet kunnen besluiten.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
BAH! Wat heb ik daar een hekel aan! Als ze zeggen voor 16:30 doe dat dan ook! Nu brengen ze jou in een vervelende situatie.
Wel bellen = opdringerig.
Niet bellen = ongeïnteresseerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb toch contact opgenomen. Het rare is... is ben het geworden, heb de baan. hoezo vergeet je dan te bellen? hmm
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Tja Niels...daar heb ik maar 1 ding op te zeggen:
"Gefelicititeerd!"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gefeliciteerd!

Het beste antwoord

persoonlijk denk ik dat je beter nog een dag kunt wachten.
Hier zij niet echt etiketten voor, maar er zijn ook gewoon mensen die het heel druk hebben.
Het is echt beter om nog even te wachten, anders bel je morgen! Ze hebben het vast gewoon te druk om te bellen. Anders kom je opdringerig over.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Poet
10 jaar geleden
Zou ik ook doen. en dan niet beginnen over dat het gisteren zou zijn maar gewoon: "Ik was natuurlijk benieuwd .". etc
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inderdaad! dank voor je aanvulling Poet! graag gedaan Niels