Hoe kan je loonsverhoging vragen via e-mail?

Zoals zoveel consultants zit ik elke dag bij de klant.
Ik ga heel zelden naar het hoofdkantoor, eigenlijk ben ik er alleen geweest om mijn contract te tekenen.
Ik heb dus weinig contact met HR of andere leidinggevende. Jammer genoeg kan ik niet zomaar weg bij de klant om even binnen te springen op het hoofdbureau.
Daarom zou ik graag loonsverhoging (de eerste in 3 jaar) vragen via e-mail. Maar hoe stel je die vraag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bellen en een afspraak maken.
ronron1212
10 jaar geleden
je hebt minimaal 1 x per jaar een functioneringsgesprek daar kun je dat bespreken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit lijkt mijzelf niet al te verstandig om dit via de e-mail te doen. Wat ik je wel zou aanraden is om even een afspraak te maken om het er over te hebben. Op het moment dat ze jou geen verhoging willen geven zal je een mail ontvangen waarmee het word afgewezen. Op het moment dat je in gesprek gaat kan je hier nog over beargumenteren waarom je dit juist wel zou moeten krijgen.

Antwoorden (1)

Per mail een afspraak maken voor een functioneringsgesprek. En dit dan bij het gesprek toelichten. Zoiets is zo onprofessioneel om per mail te vragen! Zoals meerdere ook al hebben aangegeven: vraag een gesprek aan.