Baan waar je weinig (liever: niet) met mensen te maken hebt?

Welke banen zijn er voor mensen die liever niet, of dan toch met zo weinig mogelijk, mensen om willen gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.9K

Antwoorden (9)

ik zag laatst een advertentie, waarin muskusratvangers gezocht werden. is op zich best een mooie baan, want je bent lekker buiten in de vrije natuur bezig. en je bent tot op zekere hoogte eigen baas en komt weinig mensen tegen tijdens je werk.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Via internet kan je ook veel. Gewoon thuis van achter je pc. Geen een mens die je ziet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
makkelijker gezegt als gedaan
Vuilnisman. Niemand die je aanspreekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schapenherder. Hopelijk hou je wel van schapen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als schapen herder ben je redelijk veel alleen maar er zijn wel weer veel bezoekers bij een schaapskooi en mensen die een dagje met de herder mee gaan.
Je kunt zoeken naar een bedrijf waar je zoveel mogelijk geisoleerd werkzaamheden kunt verrichten . Je kunt werken in een bedrijf buiten reguliere openingstijden. Verder zou ik behalve allerlei computerberoepen denken aan tuinman, vrachtwagenchauffeur voor lange afstanden, schrijver, het runnen van een webshop, nachtportier/beveiliger, kunstschilder of meubelmaker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou een baantje thuis kunnen hebben b.v. van een callcenter je hoeft de mensen dan niet te zien en er ook niet mee om te gaan alleen te adviseren

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zou ook via marktplaats diverse artikelen eerst inkopen natuurlijk en dan verkopen.
Helemaal in je eentje.
Of een machine aanschaffen waar je reclamebladen mee sealt.
OOk helemaal alleen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook als boswachter gaan er mensen met je mee. "een dagje mee met de boswachter"of een avond excursie komt iig in de zomer veel voor. Als boswachter moet je sociaal zijn, mensen kunnen aanspreken en rondleiden en kunnen overleggen met collega's.
Aflegger is er één, je klanten zijn zeer meegaand, spartelen en spreken nooit tegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op een Research & Development afdeling binnen een bedrijf.