Ik wil voor mijn vervolgopleiding een juridische richting op gaan zonder wiskunde te kiezen, welke opties heb ik?

Ik wil later iets worden wat met de juridische kant te maken heeft, maar ik wil dit zonder economie / wiskunde. Welke opties zijn er??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een studie rechtsgeleerdheid bevat geen tot weinig economie en evenmin zeer weinig wiskunde. Veel meer dan rekenen of hooguit de basis van wiskunde zal je niet tegenkomen in een studie rechtsgeleerdheid.
Ook zal je vrij weinig te maken hebben met economie als je daar voor kiest om dat niet te doen. In je studie zal je het zijdelings wel tegenkomen, maar dat is niet heel ingewikkeld vaak.