Welke banen hebben iets met de economie te maken, en waarom?

Ik wil de richting van de Economie in, zit alleen beetje te kijken wat ik precies wil doen. Daarom deze vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je kunt in heel veel verschillende branches dezelfde functie uitoefenen. Je kunt hierbij denken aan functies als financieel administratief medewerker, salarisadministrateur, hoofd financiele administratie of financieel manager. Afhankelijk van de opleiding en specialisatie die je volgt, kun je ook aan de slag als controller, accountant, beleggingsadviseur of financieel analyst.
Economie is een erg breed werkveld en je kunt er diverse kanten mee op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan de handel richting op maar het licht wel aan jou welke sector je wilt kiezen.