wat geberut er als ik na het tekenen van mijn vaststellingsovereenkomst ziek uit dienst ga?

Ik heb in oktober 2013 mijn vaststellingsovereenkomst getekend die duurt tot 01-07-2014 (ivm reorganisatie). Hierdoor krijg ik met de dag steeds meer koppijn en mijn gezondheid gaat achteruit. wat gebeurt er dan na mijn einddatum? heb ik dan nog recht op een ZW of gelijk de WW?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als jij bent ziek gemeld tijdens je contract en deze verloopt tijdens het ziek zijn ga je de ZW in via de uwv. Als jij gewoon werkt tot einde contract dan ga je de ww in.