Is er een administratieve bijbaan voor 16-jarigen?

Dit soort baantjes bevallen mij namelijk wel in vergelijking met de 'standaard' baantjes als vakkenvullen/krantenlopen etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Momenteel worden de bijbaantjes niet ruim aangeboden dus ook dit soort baantjes zullen niet. Je kunt dan beter laten zien dat je alles aangepakt hebt voor je solliciteert naar zoiets. Ik zou voor dit soort baantjes alleen 16 jarigen aannemen die al andere baantjes hebben gehad.

Antwoorden (1)

Ja, een meisje uit mijn klas heeft dat ook gedaan en zij is ook 16 jaar. Zij heeft in de zomer gewerkt als receptioniste. Waar ze heeft gewerkt weet ik niet.