TIPS voor afscheidscadeautjes voor collega's?

Ik neem over 2 maanden afscheid van mijn collega's.
Ik werk als verpleegkundige in de psychiatrie en heb 15 collega's.
Hebben jullie tips voor afscheidskado's?
Mag een cadeau zijn voor het hele team voor op de afdeling
of
een klein persoonlijk cadeau voor elke collega.
Budget: 25 euro.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een grote schaal snoepjes (dropjes, zuurtjes en lollies en noem maar op). Je kan een mooie, grote schaal of pot kopen en ieder van je collega's zal even aan je denken als ze een snoepje pakken. Geloof me... dit zal zeer op prijs gesteld worden en ik denk zomaar dat die schaal of pot nadat het leeg is weer bijgevuld zal worden door een ander, tenminste zo werkte dat bij ons wel nadat een afscheidnemende collega dit ook gedaan had.

*Bij mijn afscheid heb ik een cd samengesteld met muziek van mijn lievelingsnummers. Ingesloten een klein boekje met een uitleg waarom ik elk lied gekozen had en wat de persoonlijke waarde ervan voor mij was. Je maakt zoveel cd's als nodig is, voorzien van een mooi label en telkens als ze deze cd draaien denken mijn collega's nog eens aan mij - mag ik hopen ... Het werd heel erg gewaardeerd. *Een ander idee (van een collega) wat ik ook heel geslaagd vond was: voor iedereen een fotolijstje met daarin een tekst met een persoonlijke noot voor de ontvanger. (Bijv. "je humor op de werkvloer was elke dag weer een plezier om mee te maken, Dank daarvoor!", gevolgd door de naam van de gever.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100