Kun je op je 17e teamleider VKK worden bij Albert Heijn?

Ik werk nu al bijna 3 jaar bij Albert Heijn en zou graag TL Verkoopklaar willen worden. Zie regelmatig erg jonge teamleiders rondlopen. Nou vroeg ik me af of zij dan allemaal 18 zijn. Ik weet het ik moet eigenlijk gewoon naar m'n supermarktmanager, maar ik zie hem pas weer over een aantal dagen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.2K

Het beste antwoord

Ja dat kan, in mijn tijd bij AH had ik ook een collega die dat was, en hij was ook 17.

Je zult daarover in gesprek moeten met de SM of VM. De vraag is natuurlijk of jij er geschikt voor bent, of je niet binnen een jaar al weg gaat. Want dan heb je kans dat ze niet in jou willen investeren. En is er wel een plek vrij voor die functie.

Dus met je leeftijd heeft het niet echt iets te maken. De rest hangt af van de baas.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké meer hoef ik niet te weten, dank u!