Werken bij Albert Heijn levert heel wat op. Want bovenop je salaris kun je bijvoorbeeld ook nog een zondagtoeslag krijgen of korting op je beltegoed. Ook krijg je bij ons de ruimte om te leren en te groeien in je vak. En dan hebben we het nog niet eens over de gezelligheid die je er gratis bij krijgt.

Salaris
Elke vier weken krijg je salaris op je rekening gestort. Werk je met een contract van maximaal 12 uur per week, dan krijg je een all-in uurloon. Zo hoef je nooit te wachten op vakantiegeld en winstuitkering. Je krijgt dit namelijk direct met je salaris uitbetaald. Ook vakantiedagen en ADV worden meteen omgerekend in extra geld. Zo heb je een lekker hoog uurloon.

Ben je vakkenvuller, caissière of verkoper en werk je niet meer dan 12 uur per week, dan verdien je het volgende bruto uurloon:

Leeftijd
Salaris
15 jaar € 4,29
16 jaar € 4,96
17 jaar € 5,66
18 jaar € 6,32
19 jaar € 7,38
20 jaar € 8,59
21 jaar € 9,99
22 jaar € 11,59
23 jaar en ouder € 13,52

NB Sommige Albert Heijn-winkels worden geleid door onze zelfstandige ondernemers. Die hebben soms andere arbeidsvoorwaarden. Wanneer één van de vacatures op deze site van een zelfstandig ondernemer is, staat dat erbij.

Onze bonussen
Naast je salaris krijg je bij Albert Heijn:
tegemoetkoming in je reiskosten;
goede pensioenregeling;
24 vakantiedagen en 19 dagen ADV (arbeidsduurverkorting) als je fulltime werkt.

Extra voordelen
korting op boodschappen bij Albert Heijn;
korting op AH Mobiel;
korting op verzekeringen;
gratis (sport)clinics.

Bruto dus 4,96 euro, bij een werkweek van maximaal 12 uur. Je krijgt wel een netto bedrag op je bankrekening gestort.

Toegevoegd na 2 minuten:
4,96 voor 16 jarige.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat krijg ik dan als netto als ik 4,96bruto krijg ?
Computoon
10 jaar geleden
Dat zal bij deze bedragen en dit aantal uren ongeveer gelijk zijn. Wen er vast aan (althans, voor je verdere beroepsleven) om bij een werkgever nooit vragen te stellen van het type 'is dit bruto of netto'. Dan word je niet meer serieus genomen. Salarissen zijn altijd bruto.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kun je hier laten berekenen, ik heb niet genoeg gegevens van je, om dit voor je te doen.
http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/brutonetto