afgestudeerd aan hbo eind januari.waar inschrijven voor werk of uitkering?

Toegevoegd na 12 minuten:
wil heel graag een baan natuurlijk.ben 23 jaar en thuiswonend

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
zoek op internet op vacature sites. Uitkering is nog maar de vraag hoe oud ben je woon je thuis?
fisbel
10 jaar geleden
U moet zich inschrijven bij UWV – werk.nl Dit is voorwaarde om eventueel bij het niet (tijdig) vinden van werk recht te hebben op een bijstandsuitkering. De eerste maand is er geen recht op een bijstandsuitkering. Meer informatie is in de links hieronder te vinden.
Per gemeente kunnen de regelingen verschillen. http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bijstand/vraag-en-antwoord/hoe-vraag-ik-een-bijstandsuitkering-aan.html
http://gemeente.groningen.nl/jongeren/bijstand-voor-jongeren-tot-27-jaar-aanvragen

Het beste antwoord

Als je werkloos bent ga je naar het UWV. Daar zijn speciale regels voor jongeren, zoals deelnemen aan cursussen om te solliciteren of werkervaringsplekken. Dus neem contact op met hen. Je kunt je online inschrijven
anneliez