Best een algemene vraag want als "wat" je in deze bedrijfstak wilt gaan werken vermeld je er niet bij.

Onderstaande link bevat een aantal (Nederlandse) pagina's van (wat grotere) spelers in de branche. Orienteer je daar eens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In een land dat echt groot is op het gebied van windmolens. Denk aan Duitsland en Denemarken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In Den Helder, van daaruit worden hele windmolenparken in de zee aangelegd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Darwind is bezig met de ontwikkeling van een nieuw soort windmolen, bij een dergelijk groeiend bedrijf is het vaak makkelijker om een baan te vinden.

Ze hebben geen specifieke vacatures openstaan, maar nodigen wel expliciet uit tot open sollicitatie, zie het aanmeldingsformulier in de link:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoek eens in de vacaturebank van diverse energiemaatschappijen ( eneco, nuon, nem) wellicht dat je een mogelijkheid ziet.

ps: je vraag iets speciefieker stellen is altijd makkelijker te beantwoorden.