Hoe heet de functie die je hebt, als je voor een bedrijf pakjes verzendklaar maakt?

dus je verzameld de artikelen en pakt deze in om de verzenden ( bijv. voor een webwinkel)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In een klein bedrijf, niet een magazijn. Kleine artikelen inpakken.
Amadea
10 jaar geleden
Een magazijn is een voorraadruimte, de grootte doet er niet toe.
Antoni
10 jaar geleden
gast83368, meer informatie over het beroep van Orderpicker -ik vind het antwoord van iHave het beste, maar de andere zijn ook goed- kan je vinden op deze website: http://www.nationaleberoepengids.nl/Orderpicker "Beroepsprofiel orderpicker Als orderpicker ben je verantwoordelijk voor de organisatie van het magazijn of opslagplaats van goederen van een bedrijf. Afhankelijk van het bedrijf waarbinnen je werkzaam bent, kunnen je werkzaamheden variëren. Bij de meeste bedrijven ben je bezig met de in- en uitvoer van goederen en ben je verantwoordelijk voor het laden en lossen van goederen. De in- en uitvoer van goederen kan zowel handmatig als machinaal gebeuren. Als orderpicker maak je de goederen verzend klaar. Verder hou je je als orderpicker ook bezig met het opstellen van documenten en je moet de gegevens over de goederen invoeren."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je maakt wel verzendklaar maar dan vooral voor de vrachtwagen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus niet ook nog voor particulieren ofzo.

Antwoorden (5)

Dan ben je een magazijnmedewerker.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, die beheert het magazijn, stopt alles er in en/of haalt alles er uit maar dat zegt niets over verzenden en verzendklaar maken.
Een orderpicker
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Plus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus, Orderpicker wordt ook wel logistieke medewerker genoemd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar over het algemeen verzamelt die persoon alleen maar en maakt niet verzendklaar.
Produktiemedewerker
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pakketten inpakker?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Logistiek medewerker
Computoon