Kan het zijn dat er in de toekomst geen luchtmacht piloten meer nodig zijn? Maar dat ze het byv onbemand doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ze zijn er inderdaad mee bezig, en bij de luchtmacht zullen ze in de toekomst zeker zo veel mogelijk onbemand doen voor de veiligheid. in de burgerluchtvaart zal het overigens nog lang duren voordat alles onbemand gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geldt dit ook voor f16's en dan destijds f35's? en transport vliegtuigen van de luchtmacht medio 2025

Andere antwoorden (1)

dat doen ze al ( soms) maar de techniek is nog niet zo ver dat ze het standaard doen. Maar dat ze emee experimenteren is een feit. Vliegtuigen ( ook boeings) kunnen opstijgen en landen op automaat. En waypoints kan je ook instellen.