Dat valt onder de branche "supermarkten", die weer valt onder de sector "detailhandel".
10 jaar geleden
Dat ligt eraan bij wie je die vakken vult.
Vakkenvuller hoort niet speciaal bij een branche. Er moeten vakken gevuld worden in supermarkten, bouwmarkten, dierenwinkels (daar heb je ook héél grote van), speelgoedwinkels e.d.
Kijk dus naar de winkel of (groot)handel waar je vakkenvuller bent: daaruit kun je afleiden in welke branche je werkt.
Je kunt het wel vergelijken met het werk van een verkoper of een kassière. Die functies zijn ook niet aan een bepaalde branche gebonden: je kunt bijvoorbeeld verkoper zijn in een witgoedhandel of in een kledingzaak, of kassière in een supermarkt of een meubelwarenhuis.