Kan ik de bijdrage personeelsvereniging terugeisen bij einde ontslag?

Kan ik de bijdrage die ik heb opgespaard tijdens mijn dienstverband terugvorderen? Hiervan zijn in de tussentijd geen activiteiten georganiseerd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Nee. Dat zou alleen maar kunnen als vooraf was overeengekomen dat bepaalde, met name genoemde, activiteiten voor de ingelegde bedragen georganiseerd zouden worden en deze met name genoemde activiteiten niet zouden hebben plaatsgevonden.

Als bij (ik noem maar wat) een voetbalvereniging trainingen zouden uitvallen, krijg je ook geen contributie terug.
Computoon