Wat moet ik doen om als 55-plusser een baan te vinden?

Solliciteren op openstaande vacatures heeft in mijn ervaring geen zin. Ook al is er een bijna perfecte match met het gezochte profiel, er volgt geen gesprek. Er is geen hard bewijs, maar wel overweldigend veel aanwijzingen dat een te hoge leeftijd een showstopper is. Wat te doen, want ik moet nog 12 jaar...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Kan jou ervaring niet delen binnen de organisatie waar ik werk zijn net twee mensen aangenomen die echt meer dan 55 plus zijn juist vanwege de perfecte match.

Antwoorden (2)

Er bestaan vacaturebanken voor 50+ google dit, er zijn een aantal sites. Kun je kijken wat het beste past bij het soort werk dat je zoekt. Deze zijn gespecialiseerd in het vinden voor werk voor mensen met veel ervaring. Succes. Een baan vinden is moeilijk in deze tijf en rr is genoeg aanbod werkzoekende is groot. Dus genoeg keus voor werkgevers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik sociale media. En reageer in openbaar op vacature. Dan zal er reactie komen. (Is wel een vrij agressieve manier van solliciteren) ligt aan de branche voor effectiviteit