Kun je een ww uitkering vragen voor een periode die in het verleden ligt?

In het verleden werkloos geweest, maar nooit een ww uitkering aangevraagd door drukte met solliciteren. Kan ik dat alsnog aanvragen?

Het is een jaar geleden en gaat om een werkloze periode van 4 maanden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt geen ww aanvragen voor een periode die achter je ligt.

Toegevoegd na 55 seconden:
Hoe druk je ook met solliciteren bent je hebt altijd wel tijd gehad om je via de website aan te melden.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies. Dit kan 24 uur per dag gewoon online.