Waar kan ik bouwkundige CV's vinden?

Hallo allemaal,

Ik ben een werkgever die dringend op zoek is naar een aantal werkvoorbereiders/projectleiders/uitvoerders. Mijn vraag luidt als volgt: Waar kan ik gratis CV's zoeken (in de bouwnijverheid branche) waarbij ik ook de contactgegevens van de betreffende persoon kan zien?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb AtMonday en werk.nl al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
ronron1212
7 jaar geleden
Zet een advertentie in de bekende vacature sites personeel gezocht.dat is de normale manier om aan sollicitanten te komen. Je zoekt toch personeel en geen cv's.

Antwoorden (1)

Gratis is eigenlijk alleen mogelijk via Werk.nl, maar daar vind je vaak mensen die al een geruime tijd in de WW zitten of niet echt goed een nieuwe baan kunnen vinden. Je kan eventueel ook op LinkedIn kijken en daar je zoekfunctie op aanpassen.

Je moet je voorstellen dat legio p&o bureau's hun brood verdienen met het aanbrengen van personeel en daarvoor heel veel tijd en geld steken in het zoeken naar de juiste mensen. Eigenlijk vraag je nu naar de locatie van een schatkist, waar je zomaar even een graai uit zou mogen doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thecis
7 jaar geleden
P&O bureau's nemen je werk uit handen. Daar betaal je ze in feite voor. En dat ze een bestand opbouwen, dat klopt. Maar 9 van de 10 keer hebben zij die schatkist helemaal niet zelf, maar struinen ze ook LinkedIn af.
Vroeger was dat anders. Maar sinds het digitale tijdperk heb je LinkedIn, Stepstone, Monsterboard, enz, enz. En ze halen dus het meeste uit die sites. Het inschrijven van mensen bij een bureau is al lang van ondergeschikt belang. En juist daarom is die schatkist dus juist openbaar, maar je moet wel weten hoe je het moet vinden en hoe je het moet gebruiken. En ja, als je dat weet, kan iedereen graaien.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En op werk.nl moet je je direct als je in de ww komt al inschrijven. Dus daar zijn ook genoeg mensen die pas kort zonder baan zitten.