Hoeveel verdient een party planner ongeveer ? (per maand)

Ja, ik was aan het nadenken wat ik later wil worden, ben nou bijna 16 en moet langzaamaan een keuze gaan maken, en heb vasgesteld dat ik best rijk wil worden en vroeg me af als een party planner goed verdient dus..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (3)

partyplanner is een zelfstandig beroep dus je kunt verdienen zo veel je wilt...
als je goed bent, en parties voor rijken mag organiseren kun je vele tonnen per jaar verdienen.
ben je middelmatig of slecht en lopen je parties in het honderd zul je een armlastig bestaan hebben of failliet gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de situatie zo wordt dat de nederlander geld over heeft, dan zou hij dat best aan een partyplanner kunnen uitgeven. Maar in tijden van bezuinigen, kans op ontslag of geen werk, is iemand die party's organiseert wel de laatste die je nodig hebt.
Dus dan wordt je niet rijk als planner, ook al zou het een vorstelijk salaris zijn, Het gaat er dus niet om: wat verdien je, maar : is er werk.
Probeer zoveel mogelijk te leren, zodat je zoveel mogelijk kanten uit kunt, want dat is de enige manier om rijk te worden, en dat lukt niet altijd ondanks opleiding
anneliez
12 jaar geleden
Party planner, je doet dan eigenlijk iets wat iedereen kan, dus je bent wel afhankelijk van mensen die er geld voor over hebben om iemand in te huren om hun feest te organiseren.
Pas als jij uitblinkt in wat je doet zal je meer geld kunnen verdienen.
Het lijkt mij een beroep met een onzeker inkomen, maar als je heel goed bent en er en markt voor party planners is/blijft kan het meevallen. Maar in een dergelijk beroep is geluk hebben icm goede contacten een must om er rijk mee te worden.
Beter zorg je voor een opleiding waarbij de kans op een baan groter is, je wordt dan misschien niet rijk, maar in je eigen levensonderhoud kunnen voorzien is eigenlijk veel belangrijker.