Hoeveel verdient werken bij de action?

Ik zit op het gymnasium, in klas 4. Ik bezorg 's ochtends kranten en ik haal goede cijfers. Ik wilde in het weekend nog een baantje, bij de action, en ik wilde weten of dat het waard is. Hoeveel verdient het? Is het leuk werk? Heeft het gevolgen(2 baantjes naast school)? Doen ze daar moeilijk over dingen zoals roosters?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
74.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rooster is per filiaal verschil
Of ze moeilijk doen.
Antoni
10 jaar geleden
Op de website http://www.nationaleberoepengids.nl/ kan je van veel beroepen zien wat je daarmee globaal kan verdienen. Daar staat echter niet op wat je bij een bepaald bedrijf verdient.

Antwoorden (2)

Ik ga er even vanuit dat je 16 bent dan krijg je 3,78. Je zegt alleen dat je in de 4e zit maar je kan net zo goed 17 zijn. Ze doen niet echt moeilijk over roosters want je geeft je eigen beschikbaarheid op.

Als je kassa doet is het wel leuk vulploeg raad ik je wel af maar t hangt ook je collega's af of het leuk is. Gevolgen kan het hebben voor je kinderbijslag als je teveel verdient dat moet je even aan je ouders vragen die hebben er een brief van gehad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via de link in de bron kan je de volledige CAO (Collectieve Arbeid Overeenkomst), op pagina 27 kun je zien wat precies de lonen zijn.

15 jaar: 3,21
16 jaar: 3,65
17 jaar: 4,28
18 jaar: 5,-