Ik vond geen salaris per uur, maar wel deze gegevens:

Dit zijn volgens deze site http://www.nationaleberoepengids.nl/Verzorgende_ de arbeidsvoorwaarden voor een verzorgende:

"Arbeidsvoorwaarden verzorgende

Een Verzorgende verdient ongeveer tussen de €1510 en €2485.

Het salaris is hierbij afhankelijk van de instelling waar je werkt, je werkervaring en CAO schalen.

Secundaire arbeidsvoorwaarden:
» 8% vakantietoeslag
» Eindejaarsuitkering
» Onregelmatigheidstoeslag"

Dit zijn volgens deze site http://www.nationaleberoepengids.nl/Thuiszorgmedewerker de arbeidsvoorwaarden voor een thuiszorgmedewerker:

"Arbeidsvoorwaarden thuiszorgmedewerker

Het loon en de secundaire arbeidsvoorwaarden voor thuiszorgmedewerkers zijn vastgelegd in de CAO voor Verpleeg- en Verzorginshuizen en Thuiszorg (VVT). Echter, afhankelijk van dienstverband, locatie, werkervaring en opleiding, kan het loon erg verschillen. Zo wordt er voor bijvoorbeeld studenten die slechts huishoudelijke hulp verlenen en geen specifieke opleiding hoeven te hebben, vaak een uurloon gerekend. Dit uurloon, tevens afhankelijk van de leeftijd, ligt ongeveer tussen de 7 en 10 euro per uur. Het gemiddelde salaris in vast dienstverband, met volle bevoegdheid, ligt tussen de 1600 en 2500 euro bruto per maand."
Antoni