Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kan ik vragen?

Ik ga binnenkort oppassen op een baby'tje. Het gaat om de avonden, dus hij ligt dan waarschijnlijk gewoon te slapen. Maar ik heb totaal geen idee hoeveel ik daarvoor kan vragen. (Ben 18 btw.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tussen de €3,50 en de €5,70 per uur,bij 3 of meer kinderen die ook wat meer bewerkelijk zijn kan het oplopen tot ruim €9,- per uur.
Zie de onderstaande website,onder het kopje oppassen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

voor een slapend babietje, 3-5 euro per uur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoeveel uur in de avond. Hoeveel is het ?

Toegevoegd na 18 seconden:
Lieve baby
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig kun je toch wel 7,50 vragen hoor,het kan dan wel zo zijn dat je er minder je handen aan vol hebt als een peuter of kleuter maar het is wel jou vrije avond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat 5 euro per uur reëel is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 16 en heb pas 10 euro gekregen voor 4 uur oppassen op drie kinderen, waarvan de oudste na 2 uur ging slapen. Ik kende de mensen waarvoor ik oppaste wel redelijk goed.

Het verschilt denk ik een beetje hoe vaak je het doet en of je de mensen goed kent. Als het vrienden of kennissen zijn kan je het voor niet zoveel doen.
Mij lijkt 3 a 4 euro per uur wel redelijk als het vreemden zijn of als je afspreekt dat je gewoon betaald krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zoveel ervaring met kinderen dat ik op net 18-jarige leeftijd 12 euro (wit) al per uur kreeg.

Natuurlijk is zo'n bedrag niet reëel, maar ik vind wel dat je toch echt vijf euro per uur mag vragen. Al slaapt het baby'tje voornamelijk; je bent toch beschikbaar. Vind dat een heel net bedrag en dat is zo ongeveer - ik heb het de laatste jaren in de gaten gehouden - het bedrag wat de meeste ouders er voor willen betalen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf 18 en vraag 4 euro per uur. 4 of 5 euro per uur is reëel. 4 voor savonds en 5 voor overdag als je druk bezig bent met de baby!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat 4 euro per uur een goed bedrag is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tarief van 4-5 euro is reeël.

Toegevoegd na 21 seconden:
Per uur dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag 6 euro per avond
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker niet minder dan 5 euro per uur vragen, al slaapt het kindje de hele tijd. Het gaat niet enkel om het oppassen. Je offert er je vrije tijd aan op en je hebt heel wat verantwoordelijkheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding