Hoe kan ik in contact komen met de bedrijven die onvervulbare vacatures hebben?

Ik heb een jonge man van 25 jaar die zich graag in Nederland wil vestigen. Hiervoor zoekt hij een werkgever die een leuke uitdagende job voor hem heeft. Hij wil alles aanpakken. Van mijn kant kan ik zeggen dat het een harde werker is. Waar zijn de onvervulbare vacatures in Nederland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

IS die persoon al in Nederland of zoekt hij eerst een baan en kan dan pas komen? Leuke uitdagende jobs zijn vaak gauw vervuld. Voor overvulbare vacatures zul je of hel veel kennis moeten hebben of heel zwaar en vies werk moeten doen, en veel van die bananzijn tijdelijk (aspergesteken etc.) Het ligt ook aan het land van herkomst, komt hij uit een EG land? Dan is het veel makkelijker, zie bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die kan je vinden bij het UWV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat hem naar het CWI gaan en naar uitzendbureau's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan wat je allemaal kunt en wat voor paieren je hebt.
Gewoon een uitzend bureau binnen stappen.
Productie werk,schoonmaakwerk,je moet gewoon onder aan de ladder beginnen.
Dan kun je altijd nog verder kijken en jezelf verbeteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt inderdaad naar het CWI, en inschrijven bij detacheringbureau's.
Maar het is ook vrij om open sollicitatie's te schrijven naar welk bedrijf ook!

Suc6!