Met wie kan ik contact opnemen voor thuiswerk (inpakwerk) in Rotterdam dat gehaald en gebracht wordt?

10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In deze tijd vind je echt niet zomaar GOED en BETROUWBAAR thuiswerk, het is zo gewild, vooral in die regio en nu is er ook nog eens een grote werkloosheid. Als er al iemand mee stopt weet die persoon zelf wel vijf mensen die het werk willen overnemen. Verder: betaal geen cent voor thuiswerk, nooit, om geen enkele reden, ook niet in de vorm van een soort abonnement op internet zodat je vacatures ontvangt. Die zien er heel echt uit maar opeens is al het werk al door anderen voor je ingenomen (zo toevallig).

Antwoorden (1)

Ik ken er 1: Avanti Direct Mail BV (Rotterdam Oost)