Daarvoor doe je een management opleiding op een hoog niveau en spreek je perfect Engels en solliciteer je je suf om ergens onderaan te kunnen beginnen. Vervolgens laat je zien wat je kunt, steek je overal met kop en schouders boven uit en maak je de ene promotie na de andere totdat je net onder de directeur staat en de directeur vervolgens opstapt of moet opstappen of overlijdt of met pensioen gaat. Dan heb je een grote kans om directeur te worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, soms gaat iets uit het hoofd... je begint zeker niet met een mickeymousepak, dat is te laag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meer dan een vakantiebaantje hoeft dat niet te wezen hoor. Het is onzin dat geen enkele directeur het zou redden zonder verkleed te zijn geweest. Verder zijn er meer baantjes in een park en zijn er maar weinig mensen nodig voor het mmpak! Als vakantiebaantje is het prima maar omdat het dichtstbijzijnde park niet om de hoek ligt denk ik dat de vraagsteller zich beter kan verdiepen in de Engelse taal ipv het mmpak en daarnaast is elke vakantiebaan goed na je studie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeger was het normaal dat je je vanaf de vloer omhoog werkte, nu heb je gewoon eerst een opleiding nodig voor je aangenomen wordt en als je op de vloer werkt heb je daar weinig tijd voor.

Andere antwoorden (1)

Dan begin je toch in zo'n Mickey mouse pak. Dan ga je heel goed je best doen op school en zorg je dat je uitblinkt in allerlei zakelijke vakken. Bijv MBA diploma. Als je beste opleidingen gedaan hebt en je je weet ook nog eens alles over Disney dan ga je solliciteren. Als er dan een functie vacant is zullen ze je zeker uitnodigen voor een gesprek. En dan moetje jezelf presenteren en verkopen aan de raad van commissarissen. En dan wordt het afwachten . Wordt jij het of 1 van de 10 tallen andere kandidaten. Maar belangrijk is dat je onderaan de ladder ook zal moeten beginnen.