iemand met een MDGO VZ opleiding, kan die ook werken in een beroep zonder fysiek handelen (dus tillen enz)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Iedereen kan in een fabriek werken. Ook kan je gaan schoonmaken, data-werk.. noem maar op! Tuurlijk kan je met 'n MDGO-VZ opleiding werk zonder tillen aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je wilt specifiek een beroep in de zorg zonder tillen of een totaal ander beroep?
In de zorg kan je misschien een functie gaan uitoefenen die zich vooral bezighoud met de begeleiding van een bepaalde doelgroep, bijv. dementerenden of gaan werken als voedingsassistente.

En ja als je een totaal ander beroep wilt gaan doen kun je altijd denken zonder bepaalde diploma's nodig te hebben aan, telefoniste of in een leuke winkel werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de zorg is het best moeilijk om werk te vinden waarbij je niet hoeft te tillen. En de weinige functies die er zijn, worden meestal gegeven aan mensen die al in dienst van het bedrijf zijn en niet meer kunnen werken in de uitvoering.

Functies die in de zorg met een dergelijke opleiding gedaan kunnen worden zijn: praktijkbegeleidster, roosteraar, activiteitenbegeleidster, verzorgende dagopvang.
Er zijn vast nog wel meer functies te vinden, maar makkelijk zal het niet zijn.