waar werkt een filiaalmanager?

Mbo niveau 4

Waar kan je allemaak werken bijv in de supermarkt maar moet je dan een aparte opleiding bijvoorbeeld supermarkt manager

Ik wil graag weten waar je precies op welke functie kan werken op welke kwaliteits hoogte op je werk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een filiaalmanager kan weken in een supermarkt, maar ook bij Kruidvat, bij Bristol, kortom bij alle winkelketens waar filialen zijn. In ieder filiaal is de filiaalmanager de leider van het team personeel en verantwoordelijk voor de winkel.

Stukje uit vacature filiaalmanager Lidl:
Met jouw team van assistenten en medewerkers, kunnen jouw omzetcijfers niet meer stuk. Mijn eigen winkel met trouwe klanten! Dat betekent dat je in jouw rol als teamleider duidelijk aanwezig bent op de winkelvloer, in de kantine en in het magazijn. Om een oogje in het zeil te houden en te weten wat er speelt, om problemen voor te zijn of op te lossen en om je team te enthousiasmeren. Want zo zorg je er als bedrijfsleider uiteindelijk voor dat je klanten steeds weer terugkomen.
Je hebt een afgeronde mbo+ of hbo-opleiding,
leidinggevende ervaring en je bent niet alleen cijfermatig sterk,
maar kunt ook uitstekend omgaan met mensen.

Kruidvat vraagt dit:
•Je hebt minimaal MBO-werk- en denkniveau.
•Je hebt minimaal 3 tot 5 jaar ervaring als leidinggevende. Heb je ervaring als bijvoorbeeld storemanager, bedrijfsleider of filiaalmanager in de horeca-, supermarkt- of drogisterijbranche en ben je toe aan de volgende stap in jouw loopbaan? Dan sluit de functie van filiaalmanager bij Kruidvat goed aan op jouw werkervaring.

Hier staan meer voorbeelden
http://www.indeed.nl/Filiaalmanager-vacatures
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt het niet ui of het mbo of hbo is ? En zo ja wel wat is dan handig en passebd na een filiaalmanager mbo niv 4 om bij hbo te volgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou bij de LIDL is MBO dus niet genoeg, je moet meer hebben (MBO+) maar soms dus wel. Je zult alleen nooit na je opleiding meteen kunnen beginnen, daarvoor moet je eerst ervaring opdoen op een lager niveau.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb zo'n opleiding
Als bbl opleiding kun je er vrij veel mee.
Maar bol zoals ik heb echt een aanvluting!!! Bijna niemand neemt je aan met dat papiertje. Handige opleiding als
Je naar hbo wil was hij was (mij) super makkelijk.