Carry Slee staat in ons overzicht met rijkste auteurs op plaats nummer zes, met een geschat vermogen van €4 miljoen. De schrijfster kocht in 2006 samen met haar vriendin voor €805.000 een vrijstaande villa in Bergen, Noord-Holland. In haar BV genaamd Lekker Schrijven prijkt anno 2008 een eigen vermogen van €726.559. In de Carry en Elles BV zit nog eens een eigen vermogen van €1.522.911. In 2008 werd er €441.936 winst gemaakt. 2007: €564.676. Dat jaar was er tevens een vrolijke dividenduitkering van €850.000.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Per jaar is moeilijk te achterhalen aangezien haar inkomsten voortvloeien uit haar vermogen. Ze kan zelf haar salaris bepalen. Haar geschat vermogen is ca. 4 miljoen. Ondertussen verkoopt ze ook nog boeken, dus pakumbeet, een slordige 4 ton/jaar:

Carry Slee staat in ons overzicht met rijkste auteurs op plaats nummer zes, met een geschat vermogen van €4 miljoen. De schrijfster kocht in 2006 samen met haar vriendin voor €805.000 een vrijstaande villa in Bergen, Noord-Holland. In haar BV genaamd Lekker Schrijven prijkt anno 2008 een eigen vermogen van €726.559. In de Carry en Elles BV zit nog eens een eigen vermogen van €1.522.911. In 2008 werd er €441.936 winst gemaakt. 2007: €564.676. Dat jaar was er tevens een vrolijke dividenduitkering van €850.000.

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Hollandse-schrijvers-reputaties-en-miljoenen-31461

(Naar mijn mening nog veel te veel voor het bedenkelijke niveau van haar schrijven)