Wat heb ik buiten een kvk nog nodig voor mijn webshop?

Ik ben van plan om een webshop te starten, hier heb ik natuurlijk een KVK voor nodig, maar wat heb ik buiten een KVK nog allemaal nodig, en hoeveel zal dit ongeveer per maand kosten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
Antoni
5 jaar geleden
Informeer hierover bij de Kamer van Koophandel. Zie www.kvk.nl. De Kamer van Koophandel geeft informatie en organiseert cursussen en andere bijeenkomsten voor startende ondernemers. Daar hoor je wat je verder allemaal nodig hebt, en hoeveel dit allemaal kost. Voor je KvK-inschrijving en KvK-nummer moet je toch al bij de Kamer van Koophandel zijn!

Antwoorden (1)

Bij veel website-makers moet je extra geld (of een percentage) betalen omdat je een webshop hebt. Ik zou niet via een website een webshop maken, maar via een website bouwer (een persoon.)