Op de site van Domino zelf is het niet te vinden maar elders is te lezen dat het rond het minimumloon schommelt. (Maar je kunt natuurlijk een fooi krijgen van degene aan wie je de pizza aflevert).

Minimumloon voor een 17-jarige: ergens tussen de euro 3,35 en 3,72/uur (hangt van de 'normale werktijd' af binnen de organisatie. Als die normale werktijd 40 uur is, is het teruggerekende minimumloon/uur lager dan bij een 36-urige werkweek). Netto zal het ongeveer hetzelfde zijn.

"Domino’s Pizza bezorgers krijgen een standaard uurloon, dus het hangt niet af van hoeveel pizza’s er zijn besteld en bezorgd. We laten je ook niet alleen maar bezorgen. Je bent net zoveel een deel van het team als het personeel in de winkel, je maakt sneller vrienden en je voelt je echt een deel van het team."

Het wordt vast leuk!
Computoon