Wat verdien je bij de Blokker en Kruidvat?

Wat voor een uurloon krijg je als een 17 jarige bij de blokker of kruidvat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.1K

Antwoorden (3)

Bij een volle werkweek bruto 26,79 per dag , als je minder gaat werken, daalt dat bedrag ook, bij het Kruidvat kun je dooor het behalen van diploma's ( verkoop in de drogisterij, assistent drogist, vakdipoma drogist) wel snel voor loonsverhoging in aanmerking komen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een volle werkweek is 36 uur, in winkels wordt over het algemeen het minimum loon uitbetaald.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik begrijp de minnen, het komt dus op 3,72 per uur, had de vraag niet helemaal te pakken.

Toegevoegd na 2 uur:
Die 3,72 is ook bruto. Je houdt netto dus minder over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het minimumjeugdloon voor een 17-jarige is 3,35 euro bruto per uur.
Dat is: bij een 40-urige werkweek!
17 jaar: bij een 36 urige werkweek: € 3,72

http://www.minimum-jeugdloon.nl/minimumloon-2013/

http://www.dezaak.nl/minimumloon-en-minimumjeugdloon-per-1-januari-2013-3631058.html

Variaties zijn mogelijk, afhankelijk van hoeveel uur er gewerkt wordt,
maar dit zijn de minima en de meeste bedrijven gaan daar niet boven zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blokker en Kruidvat zitten op het minimumloon zoals hierboven genoemd. Als je andere baantjes zoekt waarbij je iedere minuut actief moet zijn (zoals schoonmaakbaantje) willen ze weleens hooguit 1 euro p/u boven de minimumloon zitten.