Wat verdien ik bij een uitzendbureau gemiddeld als lasser ?

Goededag,

Ik wil morgen langs een paar uitzendbureau's gaan en ik wil graag weten wat ik ongeveer kan vragen als loon.Ik heb 2 jaar werkervaring als lasser met de certificaten : VCA , VVL , GTAW , GTAW 316L , SMAW
En ben op het moment 20 jaar.

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik heb het over loon p.w.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe kan dat twee verschillen opleveren

Als het uitzendbureau de CAO van het bedrijf naleeft zul je dus conform deze cao betaald moeten worden. En moet men je ervaring en diploma's meerekenen.

Zou het uitzendbureau de CAO voor uitzendkrachten hanteren kan dat wat minder zijn.
Echter na 6 maanden moet men evengoed over naar de COA van de inlener.

Ook is het zo dat als de inlener klant wordt van het uitzendbureau en de keuze is CAO inlener, men daar niet meer van mag afwijken. Als er dus meerdere uitzendkrachten lopen van dit uitzendbureau check dan of jullie gelijke voorwaarden hebben.

Overigens val je met 20 nog wel onder de jeugdlonen.

Wil je het op de cent nauwkeurig weten zul je dus morgen eerst moeten weten welke CAO je onder gaat vallen