Welke opleidingen moet ik volgen om moorden optelossen?

Ik ga nu naar het 5de middelbaar voeding verzorging (bso). Ik zou graag later moorden willen oplossen. Het beroep geeft me altijd al aangesproken. Is het nog een optie voor mij en welke opleidingen zou ik dan nog moeten volgen?
Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet niet welke opleidingen daarvoor in België zijn. De politieopleiding is wel de minste waar je mee moet beginnen.
De politieopleiding voor de provincie Oost-Vlaanderen is bv de PAULO-politieopleiding
http://www.opac.be/index.php?option=com_content&view=article&id=66&Itemid=70
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.opac.be/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=72
http://www.jobpol.be/home/uniformfuncties/

Antwoorden (1)

De politie-opleiding lijkt me.

Daar leer je de basis.
De lichamelijk / sportieve kant en gewoon naar school , lessen volgen. De basis van alles om een politie-agent te worden en op te klimmen in rangen en op een gegeven moment bij gebleken geschiktheid gekozen te worden om een specifieke opleiding te volgen om rechercheur te worden.

> Dat is je doel.

Toegevoegd na 6 minuten:
Om de opleiding te kunnen volgen, moet je eerst solliciteren op een vacature binnen de politie. Als je na de selectieprocedure wordt aangenomen, kun je naar de opleiding. (zie de bron)

"Politieopleidingen zijn er op niveau 2, 3, 4 en 5. Van de mbo-opleiding tot (hoofd)agent tot de bacheloropleiding tot politiekundige. Deze vacatures, maar ook informatie over de selectieprocedure, wat het werk inhoudt en vakken en examens vind je op: www.kombijdepolitie.nl "

"Vacatures : Zijn er geen of weinig vacatures maar wil je toch meer weten over wat het betekent om agent te zijn? Hoe het voelt om in uniform te werken? Hoe het zit met werken en leren tegelijk? Kom dan naar een beroepsoriëntatie politie op één van onze locaties. Meld je aan via www.kombijdepolitie.nl/agenda. " (bron)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zoals men vroeger wel zong: zorg dat je erbij komt. Bij de politie, en dan van onderen af beginnen en er alles aan doen om je doel te bereiken.
Dat geldt niet alleen voor de marine.