re integratie of uitkopen?

Beste, Ik ben nu al bijna een jaar ziek ivm een hernia die helaas niet te opereren is. Ik werk in een fysiek zwaar beroep en terugkeer naar eigen werk is uitgesloten. Mijn werkgever heeft mij mijn hele ziekte periode nooit gesteund en altijd tegengewerkt, de sfeer is dus heel slecht. Momenteel ga ik iedere dag met buikpijn naar mijn werk, om aangepast werk uit te voeren wat er nooit is!

Mijn werkgever heeft mij nu de keus gegeven of om een reintegratie 2de spoor in te zetten of om mij uit te kopen. Wat is nu verstand?

Ik wil zo graag van die lui af wordt gek van de contstante stress, maar als ik akkoord ga met het uitkopen heb ik dan nog wel recht op een uitkering of niet?

Kortom! Help! Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik zou contact opnemen met een arbodienst.
uitkopen moet je nooit aan beginnen, je verspeelt dan al je rechten ook voor wat een uitkering betreft.