Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Valt 'comazuipen' onder openbare dronkenschap?, en kan dit voor problemen zorgen voor mijn opleiding? (beveiliger mbo 2)

Ik ben thuis opgehaald door ambulance, mijn broer moest verplicht een verklaring afgeven aan de politie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
675
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het valt ook onder psychische problemen. Want je kan duidelijk geen maat houden. Riskeert je eigen veiligheid en dat van anderen.
Dus dan is de vraag ... Bij jij wel geschikt als beveiliger? Kan je niet beter bij de plantsoenen dienst werken?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je je thuis helemaal klem hebt gezopen, valt dat niet onder "openbare dronkenschap", uitgaande dat het binnenshuis heeft plaatsgevonden.

Het werkt natuurlijk niet echt in je voordeel en goede naam als je op het mbo bekend staat als een coma-zuiper. Het zal niet in je schooldossier komen, maar er zijn genoeg mensen die ervan gehoord hebben of iets in de gaten hebben. Als beveiliger moet je o.a. zorgen om dat soort drankexcessen te voorkomen, als je daar zelf ook aan meedoet...

Geniet maar drink met mate!

Toegevoegd na 27 minuten:
Je wordt niet van school gestuurd, aangezien wat je thuis doet helemaal je eigen zaak is; het is wat anders als je bezopen op school komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee, Bedankt voor uw snelle reactie terug. Mvg,

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding