hoe wordt je douane of marechaussee

ik wil later douane of marechaussee worden op Schiphol maar ik weet niet hoe je douane of marechaussee wordt en wat voor opleiding je ervoor nodig hebt of je in het leger moet zijn geweest en nog meer van die dingen kan iemand mij alstublieft een goeie uitleg of een goeie site met heel veel info sturen alstublieft 1+ voor het beste antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.2K
Cryofiel
13 jaar geleden
Je kunt geen douane worden.

Het beste antwoord

De marechaussee heeft een eigen opleiding. Zie http://www.werkenbijdemarechaussee.nl/contact_vr_opleiding.html
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord egt een heel goeie je hebt nu al veel kans om gekozen te worden voor beste antwoord
bamibal
13 jaar geleden
Het is zeker mijn geluksdag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij hebt het beste antwoord ik heb jou gekozen bedankt voor je hulp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij hebt het beste antwoord marion niet xD hahahahaaa

Andere antwoorden (3)

boa, uiten gewoon opsporingsbeambte.
dit kan je volgen maar beter is eerst politie en dan doorleren en doorstromen wat douane betreft.
marechaussee kan je inlichtingen winnen door op hun site te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt geen douane worden. je word douanier of je werkt bij de douane.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon solliciteren bij de marechaussee, typ maar in bij google en je krijgt vanzelf de site. Als je hier solliciteerd en je wordt aangenomen kun je de opleiding gaan volgen. Je kunt er dan voor kiezen om op schiphol stage te lopen of ergens bij de grens, dit zijn een van de zoveel taken van de marechaussee. Als je uiteindelijk de opleiding klaar hebt kun je ervoor kiezen om op schiphol te gaan werken