Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe bereken ik wat ik ga verdienen als ik partime ga werken?

Ik werk nu 35 uur en wil naar 20 uur gaan, hoe kan ik bereken wat ik ga verdienen. Ik heb begrepen dat als je minder werkt ook minder belasting betaald over je bruto salaris

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het niet simpeler dat gewoon aan je werkgever te vragen? als je het minimumloon krijgt is dat simpel op te zoeken op internet.
wil je dat wij dat voor je uitzoeken, dan zijn er meer gegevens nodig, oa je leeftijd, wat voor werk je doet, of welk cao. je functie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Omdat ik niet weet wat je brutoloon is kan ik het niet voor je berekenen maar dat kun je wel zelf globaal via deze website: http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/brutonetto

Toegevoegd na 4 minuten:
Verder kun je er vanuit gaan dat je tot een jaarinkomen van ongeveer 19.500 ongeveer 37% belasting betaalt al is de eerste 6500 ongeveer zonder belasting ivm de heffingskorting.

Van 19.500 tot ongeveer 56.000 betaal je 42% en daarboven 52%. De precieze getallen over 2013 (al zijn die niet eens zeker geloof ik) vind je hier: http://pleinplus.nl/-/het-fiscaal-pakket-2013-inkomstenbelasting
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien t handig om even lang P&O te gaan. Zij kunnen t je precies vertellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je je netto salaris van nu deelt door 35 en vermenigvuldigd met 20 dan heb je globaal een indicatie wat je gaat verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk niet want hoe meer inkomen hoe meer belasting je betaalt en hoe groter het deel is waar je belasting over betaalt ten opzichte van de eerste vrije 6500
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan valt het dus altijd mee!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding