Ja hoor, waarom niet? Heel goed mogelijk dat je bij de "vijand" een suffig juristenbaantje hebt, maar ondertussen Jacobus Band speelt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
wat een onzin freekfluweel zet dit soort dingen in het vervolg onder reactie
Je studie is van ondergeschikt belang voor het in dienst treden als geheim agent. Als jij schoonmaker bent in het Catshuis, kun jij een interessant geheim agent zijn voor een organisatie of land dat meer info wil verwerven over het wel en wee van de Nederlandse premier. Een geheime dienst wil de juiste persoon op de juiste plaats hebben. Juist een 'simpele' arbeidskracht kan zeer waardevol blijken, juist omdat hij/zij zo onopvallend is. En laat dát nu juist een punt zijn waar geheime diensten dol op zijn....